fredag 2. juli 2010

Sommer og norske jordbær

Nøt i går sommervarmen og avsluttet dagen med norske jordbær med sukker og fløte. Nydelig!
I dag har jeg vondt i blæra og nedover i lår og bakover i korsryggen :(.
Vet at jordbær står på nei-lista, men har tenkt å nyte det noen ganger til før jeg går i gang med diett, så får jeg se hvordan det går da.

Jeg leste for et par dager siden en flott fortelling på Shel's blog Shel's Side of Things - letter to my IC.

Har ikke kommet noe lenger i arbeidet med å lage meg ett par gode ukemenyer, men målet er å komme i gang med dietten i slutten av neste uke.

Yesterday was a very lovely summer-day here and I had the first norwegian strawberry for this summer. It's really lovely!
Today I'm in pain, my bladder, down in my legs and back in the lumbar :(.
Yes, I know that strawberry is on the list over food thats not good, but I am going to have strawberries some more times befor I start with the diet.

Some days ago I read I real good story at Shel's blog Shel's Side of Things - letter to my IC.

I haven't come any further with making a couple of good weekly menys, but I'm going to start the diet within one week.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar