torsdag 29. juli 2010

Bærtid

Denne uka har vi tatt hånd om og fryst ned 10 kg jordbær og 2 kg bringebær. I forbindelse med at vi ordnet jordbæra ble det litt å spise også. Tredje forsøk i sommer på å spise jordbær var ikke noe mer vellykket enn de tidligere forsøkene. Dagen etter hadde jeg blæresmerter og hyppigere dobesøk. Bringebæra har jeg ikke smakt på. Etter hvert skal jeg teste ut hvordan det fungerer å spise frysetøy av jordbær og bringebær, men nå holder jeg meg til de trygge blåbæra.
Ellers virker det fortsatt som dietten fungerer godt. Holder meg til Blå java kaffe og brød uten surdeig. I går skeiet jeg ut med å spise en frossenpizza. Får se hva som skjer utover i dag. Har gått bra i natt, men ofte reagerer jeg først litt utpå dagen etter.
Hadde en god treningsøkt på mandag, uten å måtte på do underveis.

This week have we frozen strawberries and raspberries. I just had to eat some strawberries, it's tastes so good. This was my third attempt this summer to eat strawberries and it wasn't any better than the earlier attempts. The day after I had a flaire and had to go to the bathroom more. The raspberries haven't I tasted yet. Some day I will try to eat the frozen jam of straberries and raspberries, but so long I stick to the safe blueberries.
It seems like the diet is going very well. I stick to blue java coffee and bread without sourdough. Yesterday I had a frozen pizza. So today I have to see what happends. It has been a good night, but I often get the reaction the day after.
Monday I had a good workout, without going to the bathroom during the workout.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar