fredag 23. juli 2010

Jippi!

Denne uka har det gått framover. Jeg har hatt flere gode dager og noen mindre gode, men ingen dårlige!
Har stort sett holdt meg innenfor "lovlig" mat. Hver dag har jeg startet med en lavsyrekaffe (blå java) og har drukket en halv til tre fjerdedels kopp. Frokost har bestått av havregrøt med blåbærsyltetøy eller en brødskive og ost/kalkunfilet (naturell). Lunsj og kveldsmat har bestått av brød og blåbærsyltetøy, ost og/eller kalkunfilet. Brødet jeg har spist har dels vært hjemmebakt uten gjær (se et tidligere innlegg) og dels av ulike typer kjøpebrød uten surdeig, men med gjær. Mine kaffekopper er store, da vi bruker krus.
Middagene har bestått av kjøtt, kylling og fisk i ulike varianter med ris eller poteter til. Jeg har et par dager hatt tomat i salaten og det har gått greit. Fortsatt er det vanskelig å si hva som virker og hva som gir symptomer.

Den siste uka har jeg ikke trent på treningsstudio, men har gått noen turer i ulikt tempo. Dessuten har det vært noen dager med maling og sjauing.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar