tirsdag 13. juli 2010

En god start

Etter fire dager med diett er jeg godt fornøyd.
I helga hadde jeg omtrent ikke smerter, men var en tur oppe om natten.
I går hadde jeg litt vondt i løpet av dagen. Både i går og i dag har jeg vært mye på do og i den forbindelse er det noe smerte i blæra, hvis jeg utsetter dobesøket litt. Usikker på hva som har forårsaket dette, men har notert hva jeg har spist så jeg får foreløpig bare konstatere at slik er det, så får jeg se senere om det er noe mønster.
Var og trente i går, 1 times gruppetrening, og det gikk bedre enn forrige gang, da måtte jeg på do to ganger i løpet av timen. Denne gangen droppet jeg all hopping og da gikk det bedre.

Menyen de to siste dagene har vært:

Mandag
Frokost – brød, cottage cheese, eplemos, melk
Lunsj – brød, ost
Mellommåltid – gulrøtter, honningmelon
Middag – Helkornspasta, kjøttsaus (kjøttdeig, gulrøtter, brokkoli, blomkål, hvitløk, litt fløte)
Kvelds – brød, egg, cottage cheese, blæbærsyltetøy

Tirsdag
Frokost – havregrøt med hvetekli, melk, blåbærsyltetøy
Lunsj – brød, kokt egg
Mellommåltid – gulrøtter, honningmelon
Middag – Helkornspasta, kjøttsaus (kjøttdeig, gulrøtter, brokkoli, blomkål, hvitløk, litt fløte)
Mellommåltid – honningmelon, vaniljesaus
Kvelds – knekkebrød (Havre), cottage cheese, blåbærsyltetøy

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar