torsdag 5. august 2010

Kaffe og ostekake

Har hatt en urolig natt med smerter og et antall dobesøk. Ble sittende oppe i knapt to timer.
Fortsatt har jeg ikke full kontroll på hva som gir ubehag, men det jeg vet at jeg spiste i går utenom det trygge er ostekake, kanelkringle og en kopp kaffe. Ostekaka hadde gelelokk av appelsingele. Dobesøkene ble hyppige allerede mens vi var på besøk og fortsatte utover kvelden og natten.
Skal prøve kaffe snart igjen, for det hadde vært greit å få sjekka det skikkelig. Drikker nå en kopp blå java hver morgen og det går helt fint.
Jeg har for tiden gode dager, med ingen eller bare svært lite smerter og stort sett få dobesøk. Er ikke oppe på do hver natt, så jeg er godt fornøyd med dietten og skal begynne med litt utprøving.

En normal dag består av brød (uten surdeig) med ost/kalkunfilet/blåbærsyltetøy og cottage cheese til frokost, lunsj og kvelds, til frokost spiser jeg innimellom havregrøt med blåbærsyltetøy i stedet. Middagene består av ferskt kjøtt, kylling eller fisk med poteter, ris eller pasta og sikre grønnsaker. Jeg bruker stort sett hvitløk, litt salt, basilikum og oregano som krydder.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar