onsdag 23. juni 2010

En dårlig dag og noen tanker om veien videre

Våknet med smerter i dag.
I går vasket jeg vinduer og gjorde rent. Drakk kaffe om ettermiddagen, spiste is med sjokoladetrekk og drakk farris og eplemost til kvelds. Kvelden før spiste jeg samme type is og drakk en kopp kakao. Om noe av dette er årsak til smertene vet jeg i dag ikke, men noterer det ned, så jeg kan se på det igjen senere.

Ellers har jeg, i tillegg til diett, funnet ut at det kan være lurt å se på balansen i livet mitt, jobb og fritidssyssler. Min mann mener å merke at jeg er dårligere når jeg er stresset og det er vel verdt å prøve å gjøre noe med, slik at det blir mindre stress i hverdagene.

Today I woke up with pains.
Yesterday I was washing windows and cleaning the house. In the afternoon I had a cup og coffee, icecream with chocolate and had a glass of aplejuice with sprakling water. The day before I also had that ice-cream and a cup of chocolate to drink. I am not sure if this is way I'm in pain today, but I will notice it, so I can look back on it later.

I have found out that I will try to get a better balance in my life, together with the diet. My husband says that he thinks I'm getting worse when I'm stressed and I think it's worth trying, so I will look at things and see if I can have less stress in my life.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar