torsdag 10. mars 2011

Reising og mat

Har vært ute og reist noen dager og er godt fornøyd med turen og helsa.
Valgte å ta med meg kaffe og en liten presskanne. På hotellet var det vannkoker, så jeg kunne lage meg så mye kaffe jeg ønsket.
Alltid spennende å se hva som blir servert på flyturer og enda mer når man prøver å være litt forsiktig med hva man spiser og drikker. Jeg valgte å spise det lille vi fikk og det gikk bra. For ikke å overdrive valgte jeg å drikke vann, uten kullsyre.
I tillegg til maten er flyturen også spennende med hensyn til toalettbesøk. Jeg må ikke veldig ofte, men må normalt en gang i løpet av flyturen, selv om jeg har vært like før ombordstigning.
Jeg prøvde å spise mest mulig OK mat til frokost og lunsj, mens jeg til middag ikke brydde meg. Det gikk bra.

Totalt en god opplevelse og en god generalprøve foran årets store reise som går til USA.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar