torsdag 23. september 2010

Pepsi

I går spiste jeg middag ute og valgte å ta en rask sak på Dolly Dimples - en meny med et par pizzabiter og ett glass Pepsi. Pizza har jeg spist flere ganger og kan ikke se at jeg reagerer spesielt på det, så lenge den ikke er for sterk eller inneholder ting jeg reagerer på. Tomater har jeg spist uten å reagere på. Brus har jeg bare drukket et par ganger de siste månedene og da har det vært eplecider, og jeg har reagert noe. Denne gangen tok det ikke lang tid før hyppigheten på vannlatingen steg kraftig og smertene kom, i side, rygg og blære. Hvilket fortsatt holder på, selv om det er på vei til å bedre seg igjen.
Resultatet er klar - det er lurt for meg å holde meg unna brus.

Ellers har jeg tenkt å få testet eplejuice og banan, så når smertene gir seg nå, blir det et glass eplejuice.

Yesterday I had a fast dinner at Dolly Dimples, to pizzaslices and a Pepsi. Pizza have I had several times without any problems, as long as it isn't too spicy or has any ingrediants that I react to. Tomatoes have I been eaten without any problem at all. Soda have I only been drinking a cuple times the last months, and I have reacted on it. This time it didn't go long until the frequency of urination increased and the pain come, in the side, back and bladder. I still have pain, even though it's getting better.
The result are clear - it is wise for me to stay away from soda.

I'm planning to test out applejuice and banana, as soon as I'm better, I will have a glass of applejuice.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar