onsdag 8. september 2010

En travel helg og noe roligere uke

Jeg sliter for tiden med å holde orden på hva jeg spiser og hvordan jeg er. Dagene er travle og motivasjonen for å bruke tid til å skrive alt ned er dalende. Samtidig følger jeg med og merker at ting skjer. Noen dager er gode, noen dager er delvis gode og noen dager er vonde. De fleste nettene er jeg oppe en gang og har vondt etterpå, noen ganger gir jeg da opp og står opp en time eller to tidligere enn tenkt.
Vossakorv spiste jeg til middag to dager etter hverandre med samme resultat, så det er helt klart ikke noe lurt å spise. Siden det har jeg spist andre steder enn hjemme et par dager og da velger jeg å spise det som serveres og alt er ikke alltid like bra, men noe går bra selv om det står på lista over blæretriggere. Lørdag kveld spiste jeg pizza, nudelsalat med reker og salat. Pizzaene (flere sorter) var til dels sterke og inneholdt noen ingredienser som ikke var så bra og nudelsalaten viste seg å være kjempesterk. Merkelig nok var jeg ikke spesielt dårlig dagen etter, bare litt om formiddagen. Hver dag denne uka har jeg spist middager med sjampinjong som en av ingrediensene. Dette ser ut til å gå bra, selv om jeg har vært litt dårlig innimellom de siste dagene. Har også hatt noe stress innimellom, så det er litt vanskelig å vite hva som er hva.
Var og trenet tirsdag og det gikk veldig fint, klarte en times trening i sal uten å måtte gå på do. Jeg valgte bort alle hopp, men fulgte ellers programmet slik det var. Det er jeg godt fornøyd med. Fredag skal jeg prøve meg på spinning/sykling for første gang siden jeg fikke IC/PBS. Det håper jeg skal gå bra.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar