mandag 20. september 2010

En aktiv helg

Er det mulig å gå en seks timers tur i fjellet med IC? - Ja, så absolutt. I går var jeg dessuten heldig og slapp å finne en busk for å tisse bak - ja, det er helt sant - faktisk gikk det enda lenger tid, siden det også ble litt bilkjøring før og etter. Jeg hadde ikke vondt i blæra og var ikke tissatrengt. Under første halvdel av turen hadde jeg smerter i siden - hvilket jeg har slitt endel med, før jeg begynte med diett. Frokosten i går bestod av egg og bacon og jeg lurer på om det er baconet som er årsak til de smertene, eventuelt sammen med noe kryddersalami jeg spiste på noen brødskiver i helga.
I dag har jeg hatt noe smerter nedover i låra. Det har jeg opplevd noen ganger før også dagen etter at jeg har vært i mye fysisk aktivitet. Skal følge mer med på det videre, for å se om det stemmer, eller om det egentlig handler om hva jeg spiser ...
Har planer om å teste eplejuice og banan skikkelig den nærmeste uka, for å se hvilke utslag de gir.

Onsdag kveld skal jeg på samling på Ahus for IC-pasienter i regi av Nofus. Det blir spennende.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar