fredag 10. september 2010

Sykling og hjemmebakt brød

Bakte brød uten gjær igjen onsdag kveld. Så nå spiser jeg det en stund. Litt usikker på om det gir noe resultat. I dag er det litt vondt og i perioder litt hyppig vannlating, men så spiste jeg lasagn til middag i går og noen wienerbrød senere, som jeg er litt usikker på hva var i.
Har vært og trent i dag og da falt valget på sykling/spinning, og det fungerte veldig bra. Ikke et dobesøk underveis og heller ikke antydning til behov. Kan nok bli mer av det utover, i stedet for en del trening i sal, der det fort blir litt hopp og sprett. Får mer ut av treningen når jeg kan konsentrere meg om å trene og slipper å finne ut hva jeg skal gjøre i stedet for når det er noe jeg ikke klarer uten å måtte fly på do.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar