lørdag 23. oktober 2010

Det virker!

Spiser jeg fornuftig kan jeg sove hele natta uten å måtte opp på do. Fantastisk!
Gledene blir gjerne enkle når man lett får vondt.
I natt har jeg vært oppe, i går kveld spiste jeg en Calzone med skinke, ost og tomatsaus. Håpet at det var OK, men det var det tydeligvis ikke. Måtte opp og hadde vondt i natt.
Har også denne uka vært på kurs et par dager og da sittet mange timer i ro og da blir helt klart toalettbesøkene hyppigere enn andre dager. Litt usikker på akkurat hvorfor dette skjer, men noterer meg at det skjer. Vet jo at når jeg gjør andre ting kan det gå veldig lenge mellom toalettbesøkene.

It's working!!!
Yes, when I eat IC friendly food can I sleep all night. Fantstic!
Last night I didn't sleep all night, yesterday I had a Calzone with ham, cheese and tomtatosaus for dinner. I hoped that it would be OK, but it wasn't. Tonight I had a flare.
Have been on a seminar for two days this week and it has been many hours sitting and I have to go to the bathroom again and again, a lot. I'm not sure about why, but i happens. Know that I other times can go for hours and hours without going to the bathroom.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar