søndag 4. september 2011

En sommer er på hell

Det har vært en god sommer, fordi det har vært en sommer med lite smerter og plager for meg. Har fortsatt svært lite smerter. Etterhvert som tiden går og jeg er så bra som jeg er, så har jeg mer og mer gått over til mitt gamle kosthold. I det siste har jeg hatt dager da smertene og/eller hyppige toalettbesøk kommer litt tilbake og da har jeg gjerne drukket noen kopper med vanlig kaffe. Så jeg holder fast på å drikke kaffe med lavt syreinnhold. Dessuten starter jeg de aller fleste dagene med blåbærsyltetøy og cottage cheese på en brødskive. Fryseren er fylt opp med frysetøy av årets blåbær.

I have had a good summer, because it has been a summer with only litle pain for me. I try to eat more and more the same food as before  I started with the diett. The last weeks have I had som days with a bit more pain and I can see that it comes when I drink regular coffee. So I have to stick to the low acid coffee. I also start nearly every day with cottage cheese and blueberry jam for breakfast.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar